Det här är vi

Kom på att vi kanske borde presentera oss lite!
Vi heter Ronja Persson och Mirjam Silventoinen.
Vi båda är 17 år, födda år 1995 alltså.
Vi går i samma klass, klass SAMED11AJB-gymnasiet i Örebro.
Det kanske inte sa er så mycket det där med klassen...
Om vi säger såhär då; vi läser samhällslinjen med inriktning media och journalistik!
 
Jag som skriver det här just nu är Ronja, och jag brinner verkligen för allt
som har med rockabilly-stilen att göra. När vi fick möjligheten att starta UF-företag
i skolan bestämde jag mig för att göra en tidning i samma stil eftersom jag gillar
både att fotografera, skriva och layouta. Och Mirjam ("Mirre") har jue inget emot
det så hon hoppade på ideén om att driva en tidning som UF-företag.
 
Till slut bjuder vi även på en bild av oss!
 

Kommentarer
Postat av: Meela

Lycka till tjejer! hoppas vi kommer få se tidningen :D
Kram

Svar: Tack så jättemycket! Ja en hel del "sneak peaks" kan vi nog iallafall bjuda på här på bloggen ;) kram!
Rockabilly Roads UF

2012-11-28 @ 09:39:27 / URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback